Palacsintaxx blogja

Kezdőoldal » Anime/Manga » Top Best 20 anime Series.

Top Best 20 anime Series.

Follow Palacsintaxx blogja on WordPress.com
2013. augusztus
h k s c p s v
    Sze »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

A különböző animével foglalkozó blogokon nagyon elterjed eme felsorolási mód.
Gondoltam mivel, én is szeretem az animéket készítek egyet nektek is kedves olvasók. Hátha kíváncsiak vagytok az ízlésemre. Esetleg ha titeket is érdekel a téma, kommenten belül bátran leírhatjátok a véleményeteket a listámról. Illetve tiéteket is szívesen várom.

20.
Bastard!! Ankoku no Hakai Kami
Image

Hogy miért is került be ez az anime a kedvenceim közé? Kicsit régi kicsit poros 1992 es ováról van szó,de egyértelműen az egyik legtökösebb antifőhős található meg benne . Mai szemmel is nagyon szép a rajzolása, egy fantasy animének így kellene kinéznie. A történet is szórakoztató,egy percre sem ül le. Mindenkinek csak ajánlani tudom.

19.
Planetes

Image

Sokáig gondolkodtam ,hogy bekerüljön-e a top 20 as listámba. Végülis amellett döntöttem ,hogy igen? A története picit unalmas lehet az akcióhoz szokott néző számára,de aki egy kicsit komolyabb műre vágyik annak csak ajánlani tudom. A készítők minden apróságra figyeltek ,és egy nagyon jó sci-fi történetet sikerült összehozniuk ami a közeljövőben játszódik. Nekem maradandó élményt nyújtott. Kritikája ide kattintva olvasható az oldalon.

18.
AA!Megami-Sama!
Image

Ha romantikus animét szeretnél nézni,némi akcióval és mágiával fűszerezve bátran ajánlom neked az  alkotást. Számomra egyértelmű,hogy a listámban a helye.Kritikát olvashattok róla a blogomon.

17.
Golden Boy!

Image

Oe Kintaro utazását követhetjük nyomon. A srác izgalmas ,és nagyon megmosolyogtató kalandokba keveredik 94. es alkotás, de a rajzolása ma is megállja a helyét. Kevés animén nevettem könnyesre magam, ez azok közé tartozik. Ha egy Ecchi-vígjáték animére vágysz akkor ez a neked való darab. A kép humort illetően magáért beszél 🙂 A kritika ide kattintva olvasható.

16.
Fate/Zero
Image

A sok “régi” darab után itt egy újabb is nektek. Szemet gyönyörködtető látványvilággal, izgalmas fantasy történettel megáldva. Ajánlom mindenkinek ezt a sorozatot. Érdekessége ,hogy ez a Fate/Stay night előzményeit mutatja be,mégis jó pár évvel később készült. Sokkalta jobb és izgalmasabb mint az eredeti sorozat. Ha ezt láttam volna előbb, bevallom az eredeti sorozat hatalmas csalódás lett volna számomra. Szintén a listámban a helye.

15.
Hajime no Ippo
Image

A manga George Morikawa keze munkája és 1989-ben került kiadásra. Jelenleg is fut.
Története:
Makunouchi Ippót már elég régóta csúfolják, összeverik és kihasználják. Az egyik ilyen alkalommal, amikor már véres az arca, megmenti Takamura Mamorou. Amikor Ippót elviszi a terembe, ahol edzeni szokott, kiderül, hogy Takamura híres japán bokszoló. Lent, a teremben Ippónak megtetszik a boxolás, mint sport. Úgy dönt, ő is komolyan elkezdi. Hála eltökéltségének, hamar barátokra és egy igazi edzőre lel, aki átformálja egész lényét és ennek köszönhetően hatalmas változáson megy keresztül mind mentálisan, mind fizikailag. Iskolásként kezdi és igazi sportoló lesz óriási akarattal, kitartással, lelkierővel és bátorsággal.
Számomra örök kedvenc, az újranézhetőségi faktora óriási. Az ismertetőket az AA oldalán én írtam meg hozzá, mind a mangához ,mind az alap sorozathoz. Itt a helye:P A legfontosabb pedig filler mentes vuhúúú. A humora pedig remek. Gyakran könnyesre nevettem rajta. A kép egy animált giffet tartalmaz, bátran katt rá. Kritikája ide kattintva olvasható.

14.
Ghost in the Shell

Image

Azt hiszem, ezt az egy címet senkinek sem kell bemutatnom. Az őrnagy kalandjai mindenki számára ismertek.

13.
Claymore

Image

Szintén egy nagyon ismert cím. Claire kalandjait mindenki ismeri, aki régebb óta néz animét,vagy olvas mangákat. Be kell vallanom a mangája már nem tud újat mutatni. A sorozat vége pedig nem tetszett, mégis egy olyan darab amit nem hagyhattam le a listámról. Örök kedvenc.

12.
Hellsing (2006)

Image

Az évszám nem véletlenül van ott, a legújabb feldolgozása a sorozatnak. Tökéletesen követi a manga történetét, kellő mennyiségű vérrel, és gyönyörű képi megjelenítéssel. Alucard  azaz Dracula történetét minden igazi vámpír rajongó ismeri. Az a tökös karakter/jellem amilyennek egy igazi vámpírt képzelünk el. Tudom lányok,ő nem lesz szerelmes mint az alkonyat sztárja, és nem is csillog a napfényben,de ez van 😛 nekem ő a kedvencem.

11.
Natsume Yuujinchou

Image

Nagyon aranyos kis történet. A japán mitológiából táplálkozik. Érdekes karaktereket ismerhetünk meg. Fiúknak lányoknak is örömmel ajánlom. Sok izgalmat tartogat. Nagyon kellemes időtöltés egy borús esős napon. A kritika ide kattintva olvasható az oldalon.

10.
Hunter X Hunter
Image

Az egyik kedvenc never ending shounen sorozatom. Igen még ilyenek is kerülnek fel a listámra. Gon egy tipikusan olyan főhős, akit nem izgat más jelleme . Csupán azzal foglalkozik, hogy vele és a barátaival ,hogyan bánnak. Izgalmas karakterekkel van megáldva a történet. Ami pedig a legfontosabb nincs teletömve filler részekkel mint a Naruto SHITpudden és társai. Kritika a sorozattal kapcsolatosan ide kattintva elérhető az oldalon.

9.
Code Geass

Image

Sohasem rajongtam a Mechás animékért. Egy kezemen megtudom számolni, hogy hányat élveztem igazán. A code geass viszont az élvezhető darabok közé tartozik. Számomra nagy kedvenc lett. Mindenkinek csak ajánlani tudom .Aki még nem látta az sürgősen pótolja be. Egy próbát megér .

8,
One Piece/Fairy Tail

Image

Szintén egy-egy ismert neverending shounen. A mangájuk élvezetes. Az animéjük is az maradt. Jól felépített háttér történettel rendelkeznek,és a mangakájuk nem lopta össze a történetet máshonnan. Érezhető a hatalmas munka amit beleöltek a világuk megalkotásába.  Sajnos az anime stúdiók már ezeket a sorozatokat is teletömték filler részekkel,de azt kell mondanom, hogy itt legalább közepesen élvezhetőre sikeredtek ezek az epizódok is. Bárcsak azt tennék a stúdiók mint pl a Hunter X Hunterrel, vagy a Hajime no Ippoval anno. Amint beérték a mangát leálltak az animével. Addig nem is folytatták őket, amíg a történet a mangán belül annyira előre nem haladt ,hogy érdemes legyen újabb részeket készíteni.Ezzel megkímélve a nézőközönséget, a hullámzó minőségtől.

7.
History`s Strongest Disciple Kenichi
Image

Szintén nagy kedvenc never ending shounen. Filler mentes. Remek humorral megáldott harcművészeti anime. A manga is nagyon élvezetes volt ,egészen mostanáig amikor is a mangaka átváltott ecchi üzemmódba.Most már a bugyik mindenhol kilátszanak. A történetet elvitte a fanservice irányába. R.I.P Kenchi 😦 a sorozat viszont örök emlék marad.

6.
Beck
Image

Ha olyan animét szeretnél nézni, amely zenéléssel foglalkozik mint a K-on. Akkor bátran ajánlhatom ezt a sorozatot. Főleg a rock együttesek irányába viszi el a történetet. Nagyon izgalmas kis storyt kapunk, csak ajánlani tudom minden kedves olvasónak. Ha még nem próbáltad ki, akkor itt az ideje. Az anime fiúsabb ,és reggelire megeszi a pár sorral feljebb leírt tudatot mérgező szennyet. A teljes kritika egyébként ide kattintva olvasható róla az oldalamon.

5.
Black Lagoon

Image

A black lagoon az egyik legjobb seinen akció sorozat számomra. Igaz a sorozat nézése közben óhatatlanul megcsap minket egy kis Tomb Raider után érzet ,a főszereplő hölgyemény miatt,de épp ez adja meg a savaborsát. Minden megvan amit elképzelhetünk egy  nyugati stílusú akció-animében. Akció,dögös csajok fegyverekkel,jó zene ,morális döntések és a bűn városa :). A kritika szintén olvasható már az oldalon.</p>

4.
Tenchi Muyo! War on Geminar

Image

“Talán a 2009-2010-es év egyik olyan OVA-ja ez a sorozat, amely legjobban felkeltette az érdeklődésemet. Magáról a történetről elég nehéz spoiler nélkül írni, ugyanis ennyi stílus ötvözését már régen láttam animében. Megtalálható benne többféle, a politikai összeesküvéstől egészen a legjobb fanservice-ig.” by AA . Ennél szebben én sem írhattam volna le. A kritikája ide kattintva olvasható az oldalon.

3.
Tenchi Muyo ova

Image

A 90 es évek eleje és közepe számomra az animék terén mindig is az aranykort jelentette, a legemlékezetesebb mangák/animék ekkor készültek. Ez az alkotás is ezek közé tartozik. Én nagyon élveztem ezt az ova sorozatot, megjegyzem az univerzuma hatalmas, pár a listában lévő anime is ennek a sorozatnak a világában játszódik.

2.
Cowboy Bebop
Image

Ezt sem kell bemutatnom senkinek, az űr legtökösebb fejvadászát tisztelhetjük a sorozat főszereplőjeként. A zene magával ragadó jazz ,a történet bővelkedik izgalmakban és fordulatokban. A később készült mozi film pedig még az eredeti sorozatot is felülmúlja.

1.
Tengen Toppa Gurren Lagan
Image

Szintén egy olyan mechás anime, amit úgy raktam be a top 20 as listámba, hogy magát a műfajt nem szeretem,de ennek is itt a helye.

Na jó csalok. Három anime lemaradt, amit azért illene felírnom.
Ezek pedig a  Berserk a Dragonball Zed és a GTO.

wallpaper_berserk-12 Dragon-Ball-Z-Style-Wallpaper

13

Előbbi egy remek középkorban játszódó fantasy (hmm nem is fantasy inkább horror/akció a horror része is a legvégén bontakozik ki) anime. Bevallom csodálkoztam ,hogy a japánok ilyen jól visszatudták adni az európai középkori hangulatot. A történet is fantasztikus,kár hogy nem folytatódott tovább. Az igazi történet ott kezdődik el a mangában, ahol az anime befejeződött.
A dragon ball és a dragon ball zed az első igazi shounen animék amiket szerintem minden korosztályombeli srác látott anno az rtl klubb délutáni meseműsorában. Főleg az utóbbi hagyott bennem maradandó élményeket. Dragon Ball GT-t nem említem meg, az csak az eredeti széria bőrlehúzása volt. Rémes egy darab. A GTO vagy más néven Great Teacher Onizuka pedig az egyik legjobb vígjáték anime, amely iskolás környezetben játszódik. Az oldalon megtalálható a Dragon Ball Eposz kritika, illetve a GTO kritika. Használjátok a blogom keresőjét addig amíg linkkel nem biztosítom az elérést.

Nos hát fiúk/lányok ennyi lett volna az én kedvenc listám. A 20 hely számomra igen kevésnek bizonyult. Nagyon nehéz volt kiválasztanom a kedvenceim közül azokat, amiket tényleg kiemelnék a többi szeretett animém közül. Egyébként a 20-as listám számozása ne tévesszen meg senkit, szívem szerint mindegyiket az első helyre pakolnám. Sok alkotás nem került bele 100 as listához pedig nincs kedvem. A későbbiekben készítek még egy legrosszabb animék listát is, ahol majd meglepő címeket találhattok.
Várom véleményeket a listámról. Tetszik nem tetszik? Egyetértetek vele, és persze, hogy ti miket szerettek.

12 hozzászólás

  1. Péter szerint:

    Ezeknek egy jó részét ismerem, illetve van amelyik nálam is simán listás. =)

    A Golden Boy-t nemrég láttam, már régóta listás volt nálam, és kifejezetten szórakoztató volt.

    Claymore helyett én inkább a Berserk animére szavazok. Elsősorban azért, mert a Claymore anime első felét, szabályosan túl kell élni. A manga jobb ilyen szempontból.

    Hellsing… na én ezt nagyon nem szeretem… főleg nem Alucardot. =P Egyszerűen irritálóan öncélú, hatásvadász, műmájer az egész figura. A másik ilyen akit ugyanez miatt rühellek, az Dante.

    One Piece/Fairy Tail -> Inkább a DBZ-re voksolnék, ha már saunen fájt filler. =)

    Beck -> Erről még nem hallottam, de egész jól hangzik. Egyébként ha már zene, akkor a Detroit Metal City-t se hagyjuk ki. =D

    • palacsintaxx szerint:

      Igen igen nagy igazságot írtál a Berserkel és a DBZvell kapcsolatosan,úgy terveztem ,hogy / jellel beírom őket,csak lefoglalt a képkeresés ,közben pedig még telefonon is zaklattak, így kimaradtak a listámból ezek az animék. A detroit Metal Citynél viszont jobb a Beck. ,ebben biztos vagyok. Humorban persze nem veri,mivel a beck nem vígjáték.A detroit Metal city-t nem nevezném zenés animének. Persze a történet hátterét az együttes szolgáltatja, de a hörgős death metal sohase mvolt a kedvencem ,az együttes zenéje nem tetszett. A beck sokkalta jobban bemutatja egy együttes alakulását. Nézd meg tetszeni fog. Kicsit lassan indul be a story ,de kell a jó alapozás mindennek.

  2. […] én vagyok már öreg, nekem a jó anime mást jelent. a Top 20-as listámban láthatjátok, hogy miket […]

  3. xx18Rolandxx szerint:

    Érdekes lista,néhány név ismerős is róla mondjuk azt nem értem hogy mit esznek annyira a Fairy Tail-en ,a Hunter-ből pedig a régebbi vagy a remake tetszik jobban? Állítólag mindkettő jó. A Black Lagoon pedig OLTÁRI csupa nagybetűkkel bár még csak az első évadot láttam.

    Amúgy tudtad hogy ősszel jön a Hajime No Ippo 3.évada? Szerintem készülj rá mert már most nagy a hype-ja 🙂

    • palacsintaxx szerint:

      Igen tudtam hogy most jön majd a hajime no ippo 3. évada. Azért tapasztalatból mondhatom ,hogy az egy remek anime. Ha ismét 100% osan a mangát veszik alapul és nem térnek el tőle ahogy eddig, remek sorozat lesz. Kenterbe veri majd az attack on titan és társai sorozatokat…. blöa elég volt csak rá gondolnom és a gyomrom máris kavarog 😀

      Tudom tudom a box nem érdekel Roland 😀 már írtad korábban a te fórumodon is, de nézd meg, imádni fogod ezt az animét. A fairy tail nem nagy szám, de én szerettem. A never ending shounenekhez képest amik mostanában futottak, és ilyen hosszúak, szerintem kifejezetten jó, bár bevallom a mangáját jobban szeretem a one piecének és a fairy tailnek is,mint az anime változatát.

      Na igen a black lagoonról egyezik a véleményünk.

      jaj igen kérdeztél a hmm hunter x hunterről is melyik a kedvencem az új vagy a régi széria. Nehéz kérdés, a régi közelebb áll hozzám, az új meg igazából csak látványra új, ugyanazt a történmetet kapod ugyanazokkal a karakterekkel szinkronhangokkal. Az újat jobban szeretem, de ennek egyetlen egy oka van. Az új tovább ment a mangában mint a régi sorozat. Már szerepel benne a bogaras arc ,amit zerintem a mangaka baromira elhúzott, de az eleje még nagyon élvezetes és izgalmas volt számomra.

  4. velvet1998 szerint:

    Jó kis lista. 🙂
    Planetes nekem is tetszett, még ha számomra a vége felé egy kicsit leeresztett. De az eleje iszonyat poén volt. 😀

    HxH-t nagyon szeretem, kedvenc shounenem. Bár inkább a régi szériát preferálom. Az szerintem hangulatosabb, és a grafika és a zene sem olyan művi tipikus. Amúgy hihetetlen, hogy az újban még mindig nem cserélték le az openinget, 93 rész után. 😀

    Black Lagoon is remek, főleg angol szinkronnal. Cowboy Bebop szintúgy, bár magyar szinkronunk szerintem a legbénább anime szinkron lett.

    Tenchi Muyo, TTGL megnézve, bár nem az én világom. Bár a TM azért figyelemre méltó, mert a főszereplő srác kivételesen tesz is valamit. 😀

    • palacsintaxx szerint:

      Nekem a Black Lagoonnál jobban tetszett a japán szinkron, a Cowboy Bebop-ot viszont csak magyarul és angolul hallottam, ott nekem is jobban tetszik az angol. A magyar szinkronok rajzfilmeknél valahogy, nem olyan ütősek.
      Hát igen, a tecnchi régen engem is azzal fogott meg,hogy egy ilyen romantikus picit hárem animében, nem minden másodpercben esik a lány melleire a főhős, illetve az orrából nem jön a vér amint hozzáérnek. Nem értem, hogy a japán mangakák/anime rendezők miért nem tudnak normális főhősöket teremteni ezen kategórián belül.
      Neked mi a top 20 as listád? Most már kíváncsi lennké rá 🙂

  5. […] a kedvenc animációs filmjeim tartalmazza. Ugyan már van egy másik listám melyet megnézhettek ide kattintva ,de az csak a kedvenc sorozataimat tartalmazza. Gondoltam összeállítok nektek egy csokrot a […]

  6. […] Az anime egyáltalán nem adja vissza a mesebeli világ arab hangulatát. A szereplők nevén kívül,meg egy sivatag látványán kívül ,semmi arabos nincs benne. Tipikus japán világképet tár a szemünk elé. Ahol attól arab valaki, hogy buggyos gatyája van és repülőszőnyegen repül. Gyerekmesének sem nevezném, mert annyi erőszakkal, s ecchi poénnal tömik tele ezt a mesének szánt valamit hogy rémes. Felnőtt komoly gondolkodású ember szintén kevésbé tudja élvezni, mert a történet maga bugyuta. Ez a rajzfilm már egy elbutított közönség rétegnek szól. Akik kedvencei között az általam top 20 worst anime listámban megtalálható darabok vannak. A látványvilága szegényes,üres hátterek. A szereplők már számítógéppel rajzoltak s az animáció nagy részét is érezhetően úgy oldották meg. Humor faktora nulla. Ha egy jó fantasy animét akartok látni ott a Bastard anime,melyet a kedvencek listámon belül megtalálhattok. […]

  7. […] egy örök klasszikus animét szeretnék nektek bemutatni s véleményezni. Mely a top 20-as listám(katt a linkre) egyik kiemelkedő darabja. Egy ecchi/seinen/vígjátékról van szó. Amely teljes mértékben […]

  8. 08121990 szerint:

    Már bocs, de a Fairy Tail-t ne tegyük egy szintre a One Piece-l. Óriási a különbség a kettö között, nem véletlenül van már évek óta az elsö helyen manga eladásban már évek óta. A Firy Tail sehol nincsen hozzá képest, egy szánalmas utánzat! Én töbnyire saunen mangát (animét) olvasok (nézek), ezért az én Top 10-em:
    1. One Piece
    2. Dragon Ball (Z)
    3. Naruto (tudom, borzalmas fillérek)
    4. Berserk
    5. Hunter X Hunter
    6. Bleach
    7. Fullmetal Alchemist
    8. Gintama
    9. Deat Note
    10. Code Geass.
    És bocs a hibák miatt, soha sem tanultam Magyar nyelvet.

    • palacsintaxx szerint:

      Szia! Semmi baj, egyéni vélemény. Nekem a one piece és a fairy tail egyaránt tetszik. Persze a One Piece valamivel jobban ,de azért a fairy tailnek is megvan a maga varázsa. Engem meg igazán nem érdekel, hogy japánban hol meg hanyadik a kettő egymástól a manga eladási listákon,ez az én listám 🙂 te sem az eladási listát veszed alapul amikor megalkotod a sajátod. Azért raktam a kettőt egy helyre, mert mind a kettőt egyaránt szeretem. A számok amúgy is ,csak poénból kerültek bele, mindegyik darabnak ott lenne a helye a dobogó első három fokán, csak nehéz egy sorrendet összeállítani
      A listáddal kapcsolatban, már ha én is megfogalmazhatok egy véleményt. Én pl a Bleachet alapból nem raknám bele,nekem nem tetszett unalmas volt. Az igazság az ,hogy amikor elkezdtem animézni, már akkor sem fogott meg. Maga a helyzet ahogy kardoznak még tetszik is, az eleje vonzó is volt ,de valahol onnantól hogy rukiát kiszabadították már nem volt bejövős. A naruto pedig szerepel egy másik listámon, méghozzá a legrosszabb animék között. Nem csak a pocsék fillerek miatt, maga a történet is szar.

      Ha főleg inkább többnyire shounent olvasol, és nézel akkor a listámban szereplő kenchit, illetve a hajime no ippot ajánlom, egyikben sem fogsz csalódni, elhiheted nekem . Ha viszont vevő vagy a picit durvább akció orientáltabb animékre is mint pl a Berserk, akkor ajánlom a black lagoont, darker than blacket,cowboy bebopot,claymore, ghost in the shell, trigun (bár a trigun nekem annyira nem tetszett) stb.. stb.. címeket, bár biztos láttál már ezek közül jó néhányat ,de ha mégsem ,szerintem ezek a címek azok amik nem okoznak csalódást senkinek

      A helyesírási hibák miatt, meg nem kell bocsánatot kérned, én is elszoktam gépelni néha. Remélem találsz még az oldalon olyan cikket, illetve listákat amik felkeltik az érdeklődésed 🙂

Vélemény, hozzászólás?

