Palacsintaxx blogja

Kezdőlap » Wapanese/Otaku » Wapanese,Otaku,Yaoi fangirl és egyéb elfajzások. Part 1.

Wapanese,Otaku,Yaoi fangirl és egyéb elfajzások. Part 1.

Follow Palacsintaxx blogja on WordPress.com
2013. augusztus
h k s c p s v
    Sze »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Sziasztok!
Korábban több blogon olvastam a címben szereplő témával kapcsolatos vélemény nyilvánítást. Valahol felmagasztalták az otakuságot a magyar fanok, más blogokon pedig a sárba tiporták.
Szeretném ezzel kapcsolatosan a saját véleményemet megosztani veletek.

A későbbi sorok egyes csoportokat esetleg sérthetnek majd. Tehát mielőtt végig olvasnád kérd ki pszichológusod véleményét.
Otaku

otaku

Számomra az otaku egy szitokszó. Olyan személyt jelölök vele, aki egész nap animéket/mangák nézésével, illetve olvasásával tölti a napját A fansága már az egészségre káros mértéket öltött. Néha azért ki kell merészkednetek a napra is srácok/lányok. Szüksége van a szervezeteteknek a D vitaminra.

ot1
Songoku ki bátor s nagy tüptürüp…

Alapvetően személy szerint, nehezen tudom csak elképzelni,hogy valaki egy egyszerű tussal rajzolt képregényért, vagy távolkeleti rajzfilmért ennyire képes legyen rajongani. Azt megértem,hogy tetszik. Vannak kiemelkedő alkotások, ezt is elismerem,de mindig mértéket kell tartanunk.

Számomra az otakuság nem az animenézésnél kezdődik,mint ahogy sokan büszkén vallják magukat otakunak, annak ellenére ,hogy nem azok. Ez egy tévképzet. Az otaku: egy japán kifejezés dolgokért (legfőképpen a mangákért és az animékért) túlzott már már beteges mértékben rajongó embereket illetik. Olyan mintha büszkén vállalnátok magatokra azt a jelzőt,hogy kockák vagytok. Ugye ez főleg a számítógépes társadalmunkban elterjedt szitokszó azokra, akik túl sok időt töltenek a számítógép előtt.

otaku-signs-copy1

A túlzott mértékű JAPANSHIT majmolás kimutathatóan komoly társadalmi problémákhoz vezet. Japánon belül több cikk is foglalkozott korábban a születési ráta jelentős mértékű csökkenéséről. Vannak olyan férfiak és nők akik 40 éves korukra sem alakítottak ki szexuális kapcsolatot ellenkező nemű társukkal. A probléma gyökere pedig az animék és mangák egyre betegesebb elfajzása. Pár korábbi cikkemben is megemlítettem,hogy japánt a 90 es évektől pedofil paradicsomként emlegetik.

Michaelarroyo01-AnimeForDummiesFanService595
no comment …..

Ennek fő oka, szexuális elfajzások megjelenítése a gyermekeknek szánt művekben.
Ha belegondoltok a mesék nem csak a gyermekek szórakoztatására lett kitalálva. Bizonyos nevelési célzat is társul hozzá. Az ilyen mesés történetekből tanulja meg a gyermek az erkölcs ,és helyes viselkedés alapvető szabályait is. Gondoljatok csak bele ti idősebb korosztály akik a magyar népmeséket olvasva nőttetek fel. Hőseinket milyen tulajdonsággal ruházták fel a történet írók? Bátorság,Igazságosság, Előzékenység. Udvariasság,Hűség, Szeretni való tudás, Segítőkészség. Amikor egy-egy mesehős szerepét magunkra öltöttük,mindig ezen tulajdonságokat vettük alapul ,és igyekeztünk e szerint is cselekedni. Manapság pedig mit kapnak a gyermekek és a fiatalabbak a távol-keletről? Buzikat,jellemükben teljesen eltorzult karaktereket, akik már gyermekkorukban szexuális fétisheknek hódolnak.  A női gyermek szereplők megrajzolása felér egy pedofil bűntettel.  Itt most gondolok arra amikor kislányokra erotikus ruhát adnak, illetve olyan pózokba helyezik, az átlag gyermek mangáknál is, az eroge, és ecchi játékokról videókról nem is beszélve.

444
tudom-tudom csak én látok bele dolgokat, velem van a baj. Normális ez 12 éves gyerekek között….

Aki túlzottan belemerül a mangák világába a távolkeleten ,számíthat arra hogy később egy lelkileg beteg ,érzelmileg sérült felnőtt lesz belőle, aki képtelen normális kapcsolatot létesíteni a társadalom más tagjaival.

index
gyertyafényes vacsora a párnáddal hmmmm 😀 hol hagytad a műanyag babáid?

Az AA-n volt egy cikk korábban ahol arról írtak,hogy egy feleség összetörte a függő férj babáit. A férj függősége a játékbabákkal kapcsolatosan odáig fajult el, hogy a gyermek ételre szánt pénzét költötte el a legújabb szennyre amit a japán ipar kitermelt magából. A kommentek között természetesen a moderátorok azonnal kitörölték azokat a megjegyzéseket amelyek a feleség pártját fogták, hivatkozva arra, hogy ez vitát gerjeszthet. A többi komment ,tehát az írások 80% viszont érdekes módon a férj pártját fogta. Volt olyan aki egyenesen kijelentette ,hogy hogy merte az asszony tönkre tenni a férj becses gyűjteményét. Egyenesen az értékes jénai porcelánokhoz hasonlította, az erotikus figurákból és manga/anime dvd-kből álló készletet. Csodálkozott rajta ,hogy miért nem hagyta el a férj a családját azonnal, vagy verte agyon a feleségét.

574384-otaku_heaven_or_hell
ilyen életet akarsz te élni? Ez fontosabb mint az étel a gyermekednek?

Ezekből a reakciókból látható, hogy aki fiatalon kapcsolatba került eme szennyel, és nem tudta azt helyén kezelni, milyen felnőtté vállt . Az egészséges társadalmi értékrendje felborult. A család elé helyez pár értéktelen kacatot. Azért írtam ,hogy szennyel került szembe, mert megnéztem a kedvenc animék listáját ezen személyeknek. Azon ne csodálkozzatok, ha azt mondom ,hogy többségében erotikus ,pedofil, és ecchi manga anime szerepelt a kedvencek között. Nem mondom ,hogy minden anime rossz. Csak azt mondom ,hogy manapság futószallagon készülnek az animációs filmek. A történetre kevés hangsúlyt fektetnek , a gyors haszonért pedig teledobálják fétishekkel a rajzfilmeket. Majd persze a habzószájú rajongók kikiáltják az ilyen darabokat mesterműnek.

Lehet én vagyok már öreg, nekem a jó anime mást jelent. a Top 20-as listámban láthatjátok, hogy miket szeretek.

Yaoi

y_u_no__yaoi_fangirls_by_narutodude96-d3kiukd

Külön szót emelnék még a számomra irritáló fanság megjelenéséről, ami kifejezetten a lányokat érinti. A fiatal 14-16 éves lányokat, akiknek most kellene kialakulniuk a helyes felfogásuk a férfiakkal/fiúkkal kapcsolatban,hogy később normális kapcsolatot tudjanak létesíteni.
Ez pedig a yaoi fangirlség. Amely kimerül a homokos animék iránti beteges rajongásában. Ezt úgy kell elképzelned kedves olvasó,hogy van egy uke meg egy seme nevezetű karakter. A seme a férfiasabb pasis-pasi a párkapcsolatban, az uke pedig a női gyengédséget kifejező pasi. Magyarul az akit kikormolnak. A seme azaz a bikuci általában vagy nincs tisztában a nemi hova tartozásával kapcsolatosan, s az anime alatt egy fél órát szenved azon,hogy mi is valójában ,de a végén úgyis tudjuk majd ,hogy ő lesz az aki kéményseprőt játszik. A teazsúr nevezetű blogon láttam ,egy nagyon jó kritikát ezzel kapcsolatosan, az egyik blogger kolléga végig szenvedett egy ilyen animált filmet. A linkre kattintva láthatjátok a beszámolóját ide kattintva. http://indavideo.hu/video/Animecritics_Sex_Pistols

A tényleges kritika egyébként a 4. perctől kezdődik.

Ami pedig nem buzi anime, azt azzá teszik a fan artvorkökkel.

001dcf9x.jpg_thumb
Szerintem Oda ha ezt látná szívrohamot kapna. Próbálja karaktereit férfiassá varázsolni ,a fan lányok meg ezt csinálják belőle.

Nekem is van egy ilyen lány ismerősöm 22 éves, átlagos nő. Korábban voltak súlyproblémái de lefogyott. Túl sokat ült a gép előtt animéket lesve. Még életében nem volt férfivel dolga, még barátja sem volt. Próbálkoztak a fiúk ,de ő csak az általa beteges képzeleteiben élő rajzolt karakterek iránt érez szexuális vonzalmat. Megosztotta velem ,hogy néha arra öhm értitek ugye?

Real_Yaoi_Poster_by_EmoMadaraUchiha

Egyébként ahogy láttam, mert egyszer életemben elmentem egy animeconra, amit budapesten tartottak. Volt ott egy yaoi fangirl csoport. Öhm róluk képet nem találok ,de illusztrációként belinkelek nektek egyet , hogy hogyan néztek ki eme lányok.

badfelicia
Miau vigyázz mert hamm bekaplak csini fiú

Később eszembe jutott az ötlet,hogyha az általuk kedvelt homok karakterek életre kelnének milyen véleménnyel lennének rajongóikról? Itt a képen láthatjátok 😀 Engem kifejezetten megnevettetett.

3Ogb6
no comment…. True story

Sajnos lányok ez a száraz igazság, teszik vagy sem. Így reagálnának rátok. Megjegyzem ,szerintem a homokozás csak ovis korban menő a fiúk között, felnőtt korban már undorító. Engem alapvetően persze nem zavar, nem félre érteni, nincs bajom a melegekkel . Ilyenkor szokták azt írni, hogy nekem is van meleg ismerősöm blablabla. Az igazság, hogy egy meleg osztálytársam volt. Nem volt vele semmi bajom,de szerintem a ti képzeletetekben élő homokozós szerelem nem olyan romantikus mint ti hiszitek.

Sajnos azt kell mondanom .hogy hazánkban is egyre nagyobb teret nyer  eme szubkultúra elkorcsosult formája. Egyre gyakrabban tapasztalhatjuk különböző internetes fórumon, és találkozókon ennek a “normális” világnak a kifacsart változatát. Mint leírtam a cikkem elején, NEM AZOKKAL VAN BAJOM, AKIK SZERETIK AZ ANIMÉKET ÉS A MANGÁKAT. A problémám azzal van ,hogy ezen alkotások többsége egy degenerált társadalmat kreál . Káros a fiatalságra. A bloggerek ,és a nagyobb animével foglalkozó oldalak feladata lenne, hogy kiszűrje/ki savazza az ilyen káros hatásokat okozó animéket a köztudatból. Nem is veszik észre ,hogy a fiatal gyerekeknek mekkora szellemi és lelki kárt okoznak a felügyeletlenül publikált magyarosított animékkel. Az AA-sok külön figyelhetnének arra,hogy szigorúan beskálázzák ,hogy mely animét mely korosztálynak ajánlják. Hatalmas a felelősség, mert a kis pisis rajongó mindent megakar nézni amit a nagyfiú is. Nem az lenne a feladata a moderátoroknak, hogy az erre a hibára felhívó kommenteket, kritikákat moderálják ki az oldalról. Ha már megosztják és mindenki számára elérhetővé tesznek valamit, akkor a felelősséget is vállalják, ne csak egyéni ízlésvilágukat próbálják ráerőltetni az emberekre. 

Ez az én egyéni véleményem volt. Tudom, sokakat most megsértettem ezzel a bejegyzésemmel. Ha viszont fan érzelem nélkül végig olvassátok a soraim,majd elgondolkodtok alaposan a jelenlegi helyzet állásán rájöttök, hogy alap igazságokat tartalmaz. Természetesen a kommentek között lehet a cikkem véleményezni. Kérek mindenkit már most, hogy egymás családjainak szidását kerüljük el. Frappáns válaszokat lehet adni, picit lehet tőlem engem is kóstolgatni,moderálni nem fogom a negatív kriitikákat,csak bizonyos határokat tartsunk be.

Most legyen ennyi elég belőlem Ha a folytatásra kíváncsiak vagytok,az oldalon megtekinthetitek. Katt ide és át is ugrunk a part 2. részre.

26 hozzászólás

  1. cicmiricc szerint:

    mint amikor valaki megvilágosodik:D
    jó lett

  2. himurahun szerint:

    Otakunak itthon csak egy marék ember nevezheti magát, de mégis legalább ezer ember vallja annak magát. Én bevallom vásárolok DVD-ket mangákat szigorúan az észszerűség határain belül. Nem veszek meg mindent amit kiadnak vagy mindent amit jobban szeretek a 10/6-nál. 😀 Igyekszem megtalálni mindig a legolcsóbb lehetőséget. Az már szerintem is beteges, hogy egyes szobákban lépni nem lehet a sok cucctól, de egy könyvespoltot megtelíteni hosszabb távon szerintem még “egészséges”. Figurákkal viszont már kicsit más a helyzet. Azokra eszméletlenül sajnálom a pénzt, még nem is vettem. Funkció nélküli, azért venni, hogy a dobozban sínylődjön értelmetlen, vagy egy olyan életérzés amit nem értek. DVD-t be lehet rakni, megnézni a filmet, vagy az extrákat. Mangát le lehet venni a polcról olvasni, vagy utazás közben is lehet akár egy kötet azok számára akik nem a zenehallgatást választják a tömegközlekedésen.
    Yaoi témához nem szólnék. Nem érdemes azzal foglalkozni se. 😀
    Moderátorkodás meg a legkifordultabb dologok egyike. MEgváltoztatja az emberek többségét. A tudat, hogy hatalma van emberek felett bomlasztja a személyiségüket. Kivétel rengeteg van rá, és példa is sajnos. Főleg játékoknál vettem ezt észre néhány éve, de mára már megfertőzte ez a szellemiség a fórumok nagy részét is.

    • palacsintaxx szerint:

      Egyetértek veled, szinte teljes mértékben. A postban nekem sem az egészséges rajongással volt a bajom. Fiatalabb koromban, én is vásároltam képregényeket. Nekem az eltorzult bekockult beteges rajongás csapja ki a biztosítékot. A figurákhoz csak annyit szólnék hozzá, hogy az már nem felnőttnek való. katona bábúm, meg robotom nekem is volt,na de azért egy 12 éves rajzolt lány kilátszó bugyival 20-on vagy 30-as korosztálynak már beteges dolog szerintem.
      Yaoi hmm igen 😀 hát na 🙂 vannak ennél még kacifántosabb formái is az otakuságnak, azokról is lehet majd írni egy érdekes postot.. A moderátorok meg hát öhm 😀 . A játékok káros hatásairól érdekes vitát lehetne nyitni. Játék függő ez is. Pl én elég régóta játszok számítógépes játékokkal. A doom mindegyik részét kijátszottam gyerekként, mégsem éreztem semmilyen agressziót. Akiknél valamiféle agressziót ,vagy személyiség módosulást vált ki ,nem a játékot kell hibáztatni. Az a személy már alapvetően sérült volt szellemileg valamilyen szinten.

  3. […] animékkel, és filmekkel kapcsolatosan. Már régóta megígértem a cikkem folytatását(Part 1 klikk ide), de sem erőm,sem időm nem volt megírni egy ilyen jellegű írást. Még nyár végén is elég […]

  4. Hope99 szerint:

    Nagyrészt egyet értek de kérlek le általánosítsunk…én szeretem a yaoit (is) és vannak barátaim akik igaz nem osztják az érdeklődési köröm,nagyrészt nem is animések mégis elfogadják,volt már barátom,és igaz hogy oda vagyok pár anime pasiért és néha tényleg borzasztóan megszállott tudok lenni de azért nem tervezem az egész életem egy poszterrel leélni és egyszerűen csak nem vagyok olyan mint a lány a képen! Persze biztos vannak ilyenek de azért nem mindenki.:)

    • palacsintaxx szerint:

      mindig ez a védekezés,hogy ne általánosítsunk. Az írásom nem mindenfanra vonatkozik. Csak a nagy részükre, általában azok lesznek mérgesek ettől az írástól, akik magukra ismernek. Akikre ezek a jelzők természetesen nem igazak, azok nem veszik komolyan ezt a pár sort meg is mosolyogják. A véleményem még mindig tartom. Kivételek mindig vannak minden szabály,vagy általánosítás alól, de sajnos a cikkben leírt jelzők, tulajdonságok jellemzőek ezen témák rajongóira. Te is írod, hogy nagy részt ,egyetértettél a cikkel, így nyilván van alapja a dolognak . A cikk tartalma nem minden embert érint, csak egy rajongói kör jellemzése, ami persze nem minden tagra igaz, csak , és most ismételten megjegyzem a rajongók nagy részére. Hiszen te is tapasztalod az életben ,van olyan ,hogy egy társadalmi csoportot előítéletekkel ruházunk fel.Sajnos ezen előítéleteknek is van alapja, az ilyen vélemények ,nem azért alakulnak ki ,mert nem valósak ,hanem azért mert az ember ,sajnos nagyrészt negatív példákkal találkozik.

      Örülök ,hogy volt barátod, általánosítani nem általánosítottam. A cikkben a berögzült begyöpösödött fanokról volt szó. A képek pedig karikatúrák ,amiket a google segítségével találtam 😀

      A lánnyal, pedig csak azt illusztráltam, amit én láttam egy ilyen találkozó alkalmával. Nem írtam, hogy minden yaio lány ilyen öhm ruhával van felszerelkezve, azt sem írtam, hogy mind ronda vagy éppen mind szép lenne 😛 Örülök hogy végig olvastad a cikket. Remélem az oldalon találsz más olyat is ami felkelti a figyelmet, Kritikák már egész szép számmal találhatóak az oldalon 🙂

  5. […] fan artokkal,de ez már egy másik történet. Melyről egy korábbi cikkemben olvashattok. Itt cikk 1 ,és itt cikk 2 . Ha pedig ez a kettő nincs, bár valami szexuális tartalmat biztos tesznek a […]

  6. ismeretlen szerint:

    XD ez jó, tartalmas! Én speciál végig mosolyogtam az egészet, mert annyira frappánsan és szórakoztatóan fogalmaztál 😀 amúgy vmilyen szinten igazad is van, de aki már nyakig benne van.. Hmm.. Annak elég gázos lehet!!

    • palacsintaxx szerint:

      Az igazság az, hogy az én véleményem csak egy külső szemlélő véleménye. Aki benne van természetesen annak gázos, de az nem is tud érzelem nélkül véleményt alkotni. Egyszer normálisan próbáltam rávilágítani ennek hibáira, s azonnal agresszióval és kirekesztéssel találkoztam. A cikk ezután született meg . Tudom hogy sértő azok számra akik benne vannak ,de meg kell érteniük, hogy nem normális az amit csinálnak. Te is írtad, hogy yaoi fan vagy egy másik kommenten belül. Így gondolom te is sejted, hogy ez a rajongás nem feltétlenül egészséges. Most ezért lehet harapni, lehet felháborodni ,de én csak száraz tényeket írtam le. Ez is egyfajta drog, ami ugyan nem fizikai kárt okoz, de szellemi és lelki romlásba taszítja az embert valamilyen szinten. Társadalmilag sokan elszigetelődnek, de igazán az látja aki benne van ebben. S én a cikkem sohasem egy személyre írom, hanem általánosítok, persze az általánosítás alól lehetnek kivételek, de a fanok nagy részére még mindig úgy gondolom, hogy az írás igaz. Van ám egyébként második része is 😀

  7. ismeretlen szerint:

    Na igen, én is láttam már pár olyan oldalt ahol, mint már említetted agresszívan reagáltak a “sértő” dolgokra. De tudod mi a legtutibb? xD mikor yaoi fanok kapnak össze azon, hogy mondjuk az egyik azt mondja a Gravitation c. anime szar, miközben a másik isteníti, és akkor ezen megy a vita, De hallod olyan szinten hogy az vmi félelmetes.. ( mellesleg ne nézz utána az animének mert ez egy régebbi yaoi, ami engem nem nagyon kötott le, de példának most ez is megtette :D)

    Igen, láttam hogy van második rész is, csak még nem jutottam el odáig, de ezt elkellett olvasnom mert ez közelebb áll hozzám, tudod miért..

    Meg a vidiről amit megosztottál csak annyit hogy az is vicces volt, én szakadtam xD de ahogy a vidi alatti hozzászólásban is írták, minek néz meg egy ilyet egy hetero férfi, ha tudja úgy is csak undorodni fog tőle!! ezt én se nagyon vágom, de ez van xD saját magának akarta, én meg jól szórakoztam rajta tehát ennyi..

    Ja és bocsi ha kicsit hülyén fogalmaztam, siettem..

    Üdv. VIKI ^.^
    U.i.: a nevemet csak azért adom meg hogy felismerj ha írok mert szentem még vissza térek erre az oldalra 🙂 de asszem így is vágod ha én írok

    • palacsintaxx szerint:

      Szia!
      Akkor én is elárulom a nevem Miki vagyok. Hmm egyébként igen az írási stílusból felismerem ,hogy ki mit kommentel. Na meg az ip cím is árulkodó néha 😀 Egyébként köszi ,hogy megadtad a neved, de ha reggelsz majd egy rendes nick névvel, már ha lesz kedved, akkor jobban betudlak azonosítani.

      A videó alá kommentelőknek, és neked is csak annyit tudok mondani, hogy aki kritika írással, esetleg videokritika készítéssel foglalkozik, meg kell néznie néha olyan dolgokat is, amik nem feltétlenül tetszenek neki ,hiszen enélkül korrekt véleményt nem alkothat. Én is végigszenvedtem azt, amire 4 pontot esetleg annál alacsonyabb értékelést adtam, azért mert különben csak a kedvenc animéimmel lenne teletömve az oldal. A változatosság meg mint tudjuk gyönyörködtet 🙂

      Hát remélem is hogy még vissza térsz, örülök mindig az új olvasóknak 🙂

  8. sakura698 szerint:

    Miki, nos én is köszönöm hogy megadtad a neved, nagyon örülök neki bár nem számítottam rá 😀
    A nick nevemet pedig megváltoztattam, ami szerintem jól beazonosítható márcsak a számok miatt is

    Jól van, most már értem. A kritikusok olyat is megnéznek mint pl.: az a sírásós moe vmi ( utána néztem, de lány létemre elég rosszul bírtam, az opening felénél leállítottam xD még csodálkoztam is magamon, mert szeretem a cuki dolgokat, de ez.. Maga a törije is komolytalan, vagy nem is tudom, hisz nen néztem végig de már az a pár perc is elég volt xD

    Ja, és csak hogy szívjam a véred.
    Utána néztem az attack on titan mangás változatainak, és mit találtam? Három csodás attack on titan- os yaoit xD hehe.. Mindet elolvastam még aznap.. Egyépként miután végeztem az olvasással rögtön te jutottál az eszembe, hogy hé! Ezt a palacsintás fiúnak is tudnia kell, csakhogy még véletlenül se legyen yaoi mentes napja 😀

    • palacsintaxx szerint:

      hehe, az igazság az, hogy tudtam róluk. Nem olvastam el a mangákat, de amikor az attack on titanos cikkemhez, mert írtam arról is kritikát, kerestem képeket, rengeteg rajzot kidobott a google a mangából 😀 Bevallom először arra gyanakodtam ,hogy fan artok ,de a yaoi fangirlik mindenből csinálnak maguknak átíratokat 😀

      A sírásós animét bevallom nem tudtam végig nézni, megpróbáltam végig szenvedni, de nem volt hozzá energiám, pedig terveztem ,hogy írok róla kritikát.

      Igen most már betudlak azonosítani 🙂 köszönöm hogy regisztráltál 🙂

  9. sakura698 szerint:

    Tényleg tudtál róluk? A fene! 😀 amúgy az ilyesfajta yaoi feldolgozás szerűségeket doujinsi- nek hívják, de ezeket rendes mangakák csinálják.
    Mit értesz átiratok alatt? Bocsi hogy itt értetlenkedem, de ezt most tökre nem vágtam, a feldolgozásra gondolsz itt?

  10. sakura698 szerint:

    Hmm.. A narutonak is sok doujinsi- je van

    • palacsintaxx szerint:

      doujinshin nem csak buzi mangához készül, általában erotikusabb fan tartalomhoz, igen tudtam a nevét. Az igazság az ,hogy a genshiken c anime tanítottam meg. Az átíratot pedig úgy értettem, hogy a karakterek jellemét átírják a saját szájízük szerint a rajongók, kifacsarják. Pl ha a one piecét vesszük alapul, nem hinném, hogy zorro kikormolná sanjit 😀

      • sakura698 szerint:

        Biztos, az erotikus mangákkal mármint az ilyen ecchi meg hentai tartalmú dolgokkal nem vagyok képbe, sőtt talán életemben egyszer fogott meg egy ecchi anime aminek a címe asszem seikon no qwaser volt, de nem tom már pontosan.. Viszont túl sok a cici mutogatás benne. XD az meg nekem nem imponál tehát annak is csak egy évadát néztem végig.

        :)) Hát neked ott volt ez a ” felvilágositó” anime, én viszont a ” buzi” animéimet teljesen véletlenül találtam, és utána kezdtem a többi műfajt is felfedezni.. Nekem ment magától xD

        Jaa, hogy úgy értetted! :d hát.. Na mit ne mondjak, yaoinál gyakori az efajta gyors jellemváltás. 😀 de ha már ezen kivagy, akk még nem láttál fanfiction/ írás változatokat! Na ott.. Ott aztán vannak kacifántos dolgok 😀

      • palacsintaxx szerint:

        félre értettél, azt próbáltam elmagyarázni, hogy az ilyen rajongói erotikával megfűszerezett dolgokat hívjuk doujunshinnek :d

        Ecchiből ,nekem csak a Golden Boy tetszett, már anim, de igazából az sem ecchi, inkább ilyen lazább vígjáték, a manga folytatása viszont kőkemény ecchi, majd hentai kategória 😀 Azt nem bírtam végig olvasni, kár hogy elrontotta a készítő ezzel a sorozatát na mind1 😀

        Látni még nem láttam fanfictiont, azaz képeket kidob a google kereső, de az igazság az, hogy engem annyira nem izgat a dolog. Csak azt mondom ,hogy ez nem egészséges 🙂 inkább beteges.

  11. sakura698 szerint:

    Jól van, így már értem 😀 De

      • sakura698 szerint:

        .. De most te értettél félre, mert a fanfictiont avagy írást olvasni kell xD

        Ja, meg úgy mellékesen az előző üzi csak félig ment át pontosabban az egyik osztálytársam elnyomkodott vmit mikor küldeni akartam xD szal bocsi, remélem nem néztél annyira hülyének emiatt

        🙂 és lenne egy kérdésem. Nem zavar hogy állandóan visszaírok? Mert én halál nyugodtan válaszolgatok neked, de tegnap jutott eszembe hogy talán nem kéne, mert biztos te is elfoglalt vagy! Na mindegy.. :))

      • palacsintaxx szerint:

        nem zavar. A kommentek rész ,azért van ,hogy bárki bármikor írjon. Amikor tudok válaszolok. Táblagéppel, mobillal, számítógépről interneten bárhonnan eltudom érni a blogom 😀 Nyugi 🙂 nincs para 🙂
        Írj nyugodtan, oda és azt ami csak tetszik 🙂

  12. sakura698 szerint:

    Akkor jó :3 phuu.. Most megnyugodtam! XD

  13. […] stb.. : Na igen no comment… Ezzel kapcsolatosan egy két részes cikket olvashattok el az oldalamon (katt a linkre). Az otakuság és annak subkategóriái. A lényege az ennek a dolognak, hogy egy olyan fiatalságot […]

  14. Hmm.. szerint:

    Szia igazad van meg nem is a yaoi témámban. A yaoi undorító de meg mutassa a fiuk cukibb kedvesebb oldalát 😀

Vélemény, hozzászólás?

