Palacsintaxx blogja

Kezdőoldal » 2014 » április » 04

Daily Archives: április 4, 2014

Új külső!

Sziasztok!
Amint látjátok a blog új külsőt kapott. Bevallom, nem vagyok megelégedve a dologgal, de az előző sablonom nevét sajnos elfelejtettem, és az ingyenesen fellelhetőek közül ez volt az egyetlen ami elfogatható látványt kölcsönzött az oldalnak a menükkel és egyéb más szolgáltatásokkal együtt. Sajnos mivel wordpress.com os a blogom (nem a telepíthető fajta, hanem a böngészős). Ezért limitált lehetőségeim vannak, például saját sablont az istennek se tudok feltölteni. Lehet,hogy én vagyok az ügyetlen ,ha megmondjátok, hogy hogyan lehetséges azonnal megteszem. (A sablon fülre rákattintva nincs új sablon hozzáadása, vagy feltöltés menüpont.) Na mind1, remélem az új dizájn megelégedésetekre szolgál, igyekszem folyamatosan frissülő tartalommal feltölteni, illetve lehet, hogy a napokban még változni fog az oldal külseje. Türelmeteket kérem.

Gin no Saji 2.évad kritika

Sziasztok!
A mai nap ismét egy anime kritikát osztok meg veletek. Az első évadáról már írtam, amit ide kattintva megtekinthettek. Illetve magát a manga kritikát is elolvashatjátok ide kattintva ,ha kíváncsiak vagytok rá. Na de a második évad, hasonlóan jó-e mint az első? Mi történik főszereplőinkkel? Vajon hűen követi-e a mangát? A folytatásra kattintva (hmm de sok ez a kattintgatás ugye ? nyugi nem ez a mániám) elolvashatjátok.

Silver Spoon
(2.évad)
silver-spoon-3342597

 

(tovább…)