Palacsintaxx blogja

Kezdőoldal » 2014 » április » 11

Daily Archives: április 11, 2014

Kill la Kill kritika

Sziasztok!
Sokáig gondolkodtam,hogy megírjam-e ezt a kritikát. Több okból kifolyólag is. Először azért, mert mostanában az anime kritikák túlsúlyba kerültek más témakörökkel szemben. Másodszor pedig azért,mert inkább valami régebbről szerettem volna írni. Viszont, az előző szezonú animék, éppen most fejeződtek be, ez igaz a Kill La Kill re is,így hát nem volt más választásom,mint hogy klaviatúrát ragadtam s virtuális papírra vetettem gondolataim élményeim a sorozattal kapcsolatosan. Ha kíváncsiak vagytok rá, kérlek kattintsatok a folytatásra. Előre figyelmeztetek mindenkit, a kritika megtekintése, csak pszichológusa jelenlétében ,vagy szellemileg érett személy felügyelete mellett ajánlott . Persze ez az én véleményem , a kommentek között te is leírhatod az animéről a saját véleményed.
További jó szórakozást mindenkinek.

 

Kill La Kill

images (tovább…)