Palacsintaxx blogja

Kezdőlap » 2014 » április » 23

Daily Archives: április 23, 2014

Top 10 kedvenc mangám !

Sziasztok!

Tudom, már több mint egy hete nem tettem új bejegyzést. Ennek oka az, hogy gyakornoki időmet töltöm egyetem mellett egy multi cégnél. Általában este 6 körül érek haza, teljesen kifáradva. Bevallom őszintén, ahhoz képest ,hogy mérnök hallgató vagyok, eddig csak irodai munkával találkoztam . Ami persze nem baj ,de az embert agyilag teljesen letudja szívni ,és még minden feladatkörömmel nem ismerkedtem meg. Az ilyen napok után pedig, nem szívesen ülök még gép előtt. Mivel viszont a mai nap nekem pihinap, mivel elmaradt a laborom, és ma dolgozni sem kellett mennem ,egy gyors kis listát szerettem volna összeállítani nektek, ahol a kedvenc mangáimat mutatom be. A lista természetesen sok hiányosságot fog mutatni, mivel inkább animéket nézek ,de van pár olyan alkotás amelyet azért ajánlanék , mivel számomra kifejezetten kellemes szórakozást nyújtottak.

(tovább…)

Reklámok