Palacsintaxx blogja

Kezdőoldal » Játék » Witcher 3: Wiltd Hunt Teszt (PC)

Witcher 3: Wiltd Hunt Teszt (PC)

Follow Palacsintaxx blogja on WordPress.com
2015. június
h k s c p s v
« máj   Júl »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Sziasztok!

Elnézést kérek a tunyulásért, de a Witcher 3 . részének világa teljesen magába szippantott, és hetekig nem engedett el. Most viszont az alapjátékot teljesen kijátszottan. Minden apró mellék küldetést megcsináltam ,kivéve pár kincskereső feladatot, de ezeknek értelmét nem láttam mivel a felszerelésekből a megszerezhető legjobbak voltak, és már nem tartogatott újdonságot a világ. Az előbb felsorolt okoknak köszönhetően azonban egy teljes értékű tesztet szeretnék blogra vetni. Remélem megelégedésetekre szolgál majd. A továbbra kattintva a teljes cikket láthatjátok.

Witcher 3 : Wild Hunt Teszt
(PC)

witcher

Lezárult egy korszak mondhatni . Riviai Geralt kalandozásai 8 év után befejeződtek lehet,hogy végérvényesen. Persze ebbe nem számolom bele a már két meghirdetett kiegészítőt,amelyek az alapjátékot tolják ki további hosszú órákkal. Viszont ezek a történet befejezése előtti időpontra tehetőek majd, így mondhatni Geralt történetére végleg pontot lehet majd tenni számítógépes játékok terén legalábbis. 8 hosszú év , ennyi idő telt el ugyanis az első rész megjelenése óta. Emlékszem ,hogy évekkel ezelőtt egy jó RPG játékot kerestem ,amely pótolhatta volna a Mass Effect , a legújabb Elder Srolls , vagy Gothic, esetleg valamelyik Forgotten Realms világában játszódó program hagyta űrt. Évekig ajánlotta az egyik ismerősöm a Witcher első részét, de sohasem akartam kipróbálni. Mindig furcsának hatott a világa, alapvetően a nyugati fantasy világhoz szoktam hozzá, hiszen az első játékok és könyvek,melyeket a témán belül olvastam mindig ebbe a mondakörbe kalauzoltak el egy-egy történet idejére. Talán az első lökést a kelet európai világ felé a magyar ihletésű M.A.G.U.S világ könyvei ,karakterei történetei jelentették számomra. Végül nem volt megállás , nagy nehezen rávettem magam a Witcher első részének feltelepítésére, és istenem micsoda kalandban volt részem. Emlékszem ,hogy mind a három végkifejletet végig vittem ,és mentéseim kincsként őriztem  évekig mint a Dragon Age Trilógia esetében. Az első rész a maga egyszerű módján zseniális, frissítő és újszerű volt számomra történetét , és főszereplőjét illetően.A második rész pedig a grafikájával, és ismételten az erős karakterekkel, a történettel és a némiképp különböző végkifejletekkel magába szippantott ismét. Bár az elején nehéz volt megszoknom az új rendszert amit kitaláltak ,de szerencsére ennek egy jó részét eldobták, és visszatértek az első részben már ismert, és ahhoz hasonlatos metódushoz. Erről viszont később szeretnék írni.

the_witcher_3_wild_hunt__meg_speedrunban_is_25_oranyi_kaland_var_rank_1

A sokak által ismert immáron trilógiává bővült sorozat a lengyel CD Projekt RED nevű fejlesztőcsapathoz kötődik, akikről tudjuk, hogy nem dobnak félévente piacra játékokat. Amikor viszont elkövetkezik az időpont egy új programjuk megjelenésére, rendszerint minőségi munkát alkotnak. S a régi iskola hívei. Általában a pénzedért nem csak ,egy egy műanyagdobozt kapsz egy nyeszlett kóddal. Ha megvásárolod a játékot , megkapod a dobozos verziót mindenféle finomsággal feltöltve. Kézikönyvekkel , esetleg medálokkal, figurákkal s mindenféle ínyencséggel, amit manapság kispórolnak a játékokból. A DLC-k ingyenesek rendszerint, amelyekért más cégek jó pár dollárt elkérnek. A történetalapú kiegészítők pedig akár 10-20-30 órával is megtoldják a játékmenetet, és egy teljesen új storyt mesélnek el. Tehát mindenféleképpen megéri a játékaikba befektetni.

the-witcher-3-wild-hunt-jatekkepek-df74fb70c2443fb5cfa9-mid

Na de jelen esetben mit is kapunk a pénzünkért ?

Mit mondhatnék. A witcher 3 alá kell a vas, már ha igazi fényében szeretnénk látni a játékot, mégis fele akkora erőforrásból és méretből sikerült egy nagyságában GTA V ,vagy Skyrimi játékot kreálniuk mint a GTA V része volt. A játéktér 4 összefüggő részre bontható. A történet pedig két kontinensen zajlik. A térképek egymagukban akkorák mint annor a Dragon Age Inkvizíció egyes pályái, megtöltve tartalommal, és a játék élővilágával, amely valóban él. A grafika gyönyörű, ugyan anomáliákkal/bugokkal találkozhatunk a programon belül ,de ezeket folyamatosan javítják. Ellentétben sok céggel, amely képes bétaverzióban kidobni a játékaikat a CD Project Red egy teljesen üzemkész programot rakott össze, néhány minimális buggal, amelyet szinte azonnal kijavítottak.  A térkép óriási egyes pályákon. A szigetek közt hajóznunk kell, szárazföldön pedig lovagolni. Több város is található töltőképernyő pedig csak kontinens ,vagy nagyobb térképváltáskor jelenik meg. Egy egy alkalommal pár másodpercre ,amely nem nagy áldozat. Emlékezzünk csak, grandiózusságában talán A dragon age inkvizíció érhet fel. Mégis míg jelenlegi cikkünk tárgyának vetélytársa egy üres megtöltetlen héj, (azaz jobban mondva megvan töltve hozz ide 3 cickány farkat és 2 napos csibét jellegű mellék küldetésekkel, amik *** érnek ,animációk és mellék történeti szállal bíró küldetések nélkül), addig a Witcher 3 tökéletesen leszinkronizált , animációkkal hozzárendelt küldetések tömkelegét tartalmazza. A küldetéseket 3 szekcióra bontja a játék. Megtalálhatóak a fő küldetések, amelyek értelemszerűen a történet előrehaladását biztosítják, de ezeket nem kell megcsinálni azonnal, mivel a világban bármerre kalandozhatunk. Azután kapunk számtalan másodlagos küldetést, amelyek rendelt animációval párbeszéddel rendelkeznek. Ezek a melléküldetések olyan súlyúak, hogy egyes programok főszálként használhatnák őket. Minden mellékküldetés egy külön kis kalandot tartalmaz, vannak olyanok, amelyek akár több órásak is lehetnek. A harmadik szekciót a witcher vadász küldetések teszik ki, amelyek szintén kaptak rendelt párbeszéd animációkat . Emellett azzal fűszerezték meg a történeteket , hogy még a vadászatok alatt is nyomoznunk kell. Példának okáért, egy faluban elfogadunk egy olyan felhívást, ahol valami megtámadott egy konvojt . Ok , első lépésként oda megyünk a hirdetést feladó emberkéhez. Elbeszélgetünk vele, megpróbálunk kialkudni egy normális összeget amiért hajlandóak vagyunk kockáztatni a bőrünk. Itt mi döntjük el, hogy megcsináljuk e a küldetést vagy sem. Majd a támadás helyszínére megyünk, ott nyomoznunk kell a witcher érzékünk segítségével, ezalatt Geralt karaktere magában levonja a következtetéseket, hogy vajon milyen szörny támadhatott . (Néha téved 🙂 ) Majd a nyomokat követve el kell jutnunk a leölni kívánt delikvensig. Igen ám ,de itt is több opció van a küldetés megoldására, ha értelmes lényekről beszélünk akár el is engedhetjük őket, mivel mindenkinek megvan a saját maga indítéka. Minden kis apró witcher vadász küldetésnek, másodlagos küldetésnek ,de még véletlen esemény is több véget tartalmaz. Több választható megoldást , és több választható végjátékot. Te döntöd el, hogy milyen leszel. S a legjobb az egészben, hogy figyelni kell minden apró részletre, vannak olyan apró dolgok események, amelyeket csak a játékidőben hetekkel elteltével (van dinamikus napszakváltozás) bontakoznak ki igazán. A megítélésed a cselekedeteid ,tetteid által változik. A világot itt tényleg te formálod. S minden apróság amit teszel, vagy amit nem teszel kihat a fő száll küldetéseire is. Példának okáért, egy mellék küldetésen belül találtam egy fekete katona szobrocskát. Eladhattam volna, de valamiért elfeledkeztem róla. Hát nem kiderült, hogy egy elátkozott katona ,akit ha feloldunk az átok alól később segít nekünk a főszáll küldetés alatt. Néhány küldetésnek olyan fantasztikus sztorija van, ami még az én kőszívemet is meg meg dobogtatta egy-egy pillanatig. Voltak olyan események amikor szinte sírtam, na de nem a szomorúságtól, hanem a nevetéstől. Máskor pedig megbántam korábbi döntéseim. Igen hölgyeim és uraim van amikor csak a rossz, és a mégrosszabb között választhatunk. Van amikor a morálisnak helyesnek tűnő döntés valójában a rossz, mert bizony rosszul ítélünk meg egy embert.

The_Witcher_3_Wild_Hunt_A_pleasure_house_in_Novigrad

Itt hívnám fel a játék második minőségbeli pozitívumára. A karakterek leanimált párbeszédeire , példának okáért láthatod hogy éppen hazudnak vagy igazat mondanak. Érezhető a szinkronhangokon, sőt az a mimikán amit leanimáltak. A képességeid egy része is hatással lehet a párbeszédekre. A káprázat nevű képességgel irányíthatjuk egyes emberek elméjét, de ezzel a képességgel óvatosan kell bánni. Ha három ember van vagy csak kettő, az egyik tuti észreveszi a turpisságot. Vannak olyan helyzetek, amikor nem is várnád de a brutalitás és a keménység az ami haszonra vezet, máskor az őszinteség , megint máskor pedig a csalfa gaz tettek. A játékban 3 kidolgozott kultúrát ismerhetünk meg , mindegyik nép eltér egymástól. Több tájat is bebarangolhatunk. Lényeg garmadájával találkozhatunk. Én ha emlékeim nem csalnak kb 30-35 lényt számoltam össze, nem számítva persze a vadakat és a nevesített főellenfeleket, mert azokból ám rengeteg lesz. Minden Witcher küldetés felér egy boss harccal amire rendesen fel kell tápolni.

Itt kiemelném és egy huszárvágással áttérnék a harcrendszerre. Az alapvető kardforgatás ritmikus harcon alapszik. Van kemény és gyors támadásunk. Tudunk hárítani, illetve képességeinket használni. Potijainkat harcközben is bevethetjük, már ha van készleten ,de vigyáznunk kell a mérgezési szinttel. A képesség fa 4 fő részre bontható. Az első rész a közelharci fegyvereinket és távolságiakat (pl nyílpuska, és gránát) fejlesztésére szolgál. Ezeket érdemes felfejleszteni főleg az elsőkét fát, mivel plusz animáció társul mesteri szinten a kardforgatásunkhoz amik nem csak hasznosak de látványosak is. A második fa a jelek erősségére korlátozódik. Itt is érdemes több pontot beleölnünk, főleg a deffenzív képességbe, és a tűz erejét növelve. A harmadik fa a potikra korlátozódik. Ezt a fát fölöslegesnek találtam, talán második végigjátszáskor kipróbálom. A negyedik fa pedig perkeket tartalmaz, pl bónusz sebzés ha macska iskolás felszerelésed van, vagy medve stb… Minden képességből 3*4 et pakolhatunkbe . Minden 3 as blokkba érdemes egy fajtát belerakni, mivel ezeket mutagénekkel erősíthetjük. A piros mutagén a piros fa képességeit erősíti, a kék a kékét stb…

Vigyázzunk, csak azok a képességek aktívak, amelyeket berakunk ebbe az aktiválandó fába. Amit nem építünk be azt nem használja. Természetesen ez játékon belül bármikor cserélhetővé válik.

Tehát a harcrendszer ritmikus harcra épül, blokkolásra támadásra , hárításra , támadás megtörésére ,elugrásra stb…. Amik igazán pörgőssé teszik a játékmenetet. Figyelem a játékot csak középfokozaton és a felett érdemes játszani.  Azért mert alacsonyabb fokozaton nem lesz értelme minden felszerelési tárgyad használni.

Ha igazán élvezni akarod a játékot , kezd 3. fokozaton. Ott már nem regenerálódsz pihenéssel, élelmet fogyasztanod kell. Az ellenfelek is erősebbek, és minden képességedre szükséges lesz ,minden gránátra, minden kimért poti adagra.

A játékban van egy egyszerű kraft rendszer is. Tárgyakat kovácsolhatsz, fejleszthetsz. Értelemszerűen Geralt nem kovács, ezért a fejlettebb tárgyak elkészítéséhez szakmabelit kell keresni. Mesterkovácsokat mellék küldetésekben tudsz találni. Egy Velenben található, ő a páncélkovács hölgy vagy törp . A báró várában találhatod meg. Egy második mesterkovács elf/ember pedig Novigrad berkein belül található meg. Mindkettőhöz igazán szórakoztató kis mellékküldetés sorozat kapcsolódik.  Azt kell mondanom, hogy a hölgyemény páncélkovácsnál fogsz a legtöbbet szívni. 🙂

A küldetésekkel birodalmak sorsát döntöd el, tehát jól döntsd el mit teszel és mit nem. Ha a főszálban előre haladsz, és egyes mellék küldetéseket nem csinálsz meg időben, figyelmen kívül hagyod őket, akkor a világ ideje tovább telik és érvénytelenné válnak. Pl királyválasztásnál stb… Megválasztják helyetted is a királyt az egyik birodalmon belül ,de jobb ha neked is van beleszólásod. Egyébként egy kis spoiler. Mindegyik karakternek megcsinálhatod a mellékküldetését, ebben az esetben plusz küldetés lesz a jutalmad, ami alapján leteheted a voksod valaki mellett.

Mindenki akinek segítesz később a segítségedre lesz, vagy szemét módjára keresztbe tesz, mert ilyen az élet 🙂 .

A sorozat második részéhez képest kb 30-40* nagyobb területet járhatunk be és bármikor bárhova visszatérhetünk. Az elsődleges másodlagos és harmadlagos küldetéseken kívül ,egyébként akadnak szörny fészek irtó küldetések, falu felszabadítások, kincsvadász , rejtett kincs küldetések. Ami csak szem szájnak ingere.

A játékon belül minijátékok is találhatóak. Az első és talán legjobb legszórakoztatóbb a kártyajáték amit beépítettek és Gwent névre hallgat. Ez váltotta ki a kockapókert. Jó döntés volt, órákat lehet vele eltölteni és a gép remekül használja a saját lapjait. A paklikat te állítod össze. 4 féle pakli van saját hősökkel vezérekkel stb . Bevallom élőben is szívesen játszanám. A második ,amely a szkandert váltotta ki a verekedés. Ez is jó csere volt. Izgalmas tud lenni, és megizzasztja a játékost. A harmadik picit fölöslegesnek érződő minijáték pedig a lóverseny. Hasznos, mert bónusz cuccokat tudsz gyűjteni, amik a lovad képességeit növelik. Pl állóképesség, teherbíró képesség stb.. Viszont a lóverseny könnyen nyerhető. Nincs benne kihívás.

Loooooooot

Na igen a Loooot. Tömve van mindennel ami csak szemszájnak ingere. A legszebb páncélokkal, a legérdekesebb kardokkal, tervrajzokkal , élelemmel , könyvekkel, amelyeket elolvashatsz stb.. stb.. Minden vaaaaaaaan. Sőt még pénz is. Három pénznem van a játékban. Ebből kettőt a közös pénzre Novigradban található Vivaldi bankon belül válthatsz be. Mégis egy kis fekete leves . A páncélok többsége mégis használhatatlannak érződik a statisztikájuk miatt. A megszerezhető Witcher páncélok szinte mindent vernek a játékon belül. Egyedül kardokból érdemes érdekesebb darabokra vadászni.

uj_kepeken_a_the_witcher_3_7

Irányítás:

Mit mondhatnék. Hmm billentyűzeten elviselhető. Kontrollerrel számomra kényelmetlen volt . Főleg lovagolni.  Egyébként két játszható karakter van benne. Két főszereplőnk van. Geralttal fogjuk a játék 95% tölteni ,de néha átvehetjük nevelt lánya szerepét is. Hatalmas a két karakter közti erőkülönbség, és meg kell mondanom nem Geralt javára dől el a mérleg súlya. Viszont úgy éreztem ,hogy Ciri kidolgozatlanabb irányítás, és harctéri lehetőségek terén.

Az élet és a világ

Nos már ódákat zengtem a történetről. Alaphangon kb 30-40 órát bír ki a fősztori. A mellékküldetésekkel a játékidő több mint 100 óra. A teljes világfelfedezése, minden rejtett kincsével együtt még több időt vesz igénybe. Ha még rá szánsz egy kis időt, észreveheted hogy a városiaknak is megvan az élete. Csak hallgass bele a párbeszédekbe, amelyek egyébként szerencsére nem ismétlődnek. Napszak függőek, illetve van 3-4 verizió minden karakternek akivel összefuthatsz az utcán, így mindig újdonságként hat egy egy csevej. S baromira szórakoztatóak tudnak lenni ezek a kis történetek.

Szex de dögivel

A játékban van Bordély , 3 féle. Három árfekvésben. A hölgyek kinézete eltérő ,de az animációk ismétlődnek. Meghódítandó személyből viszont a játék 3 varázslónőt kínál fel nekünk. Egyet következmények nélkül megpakolhatunk, a másik kettő között viszont érdemes döntenünk. Vagy akár mind a kettőt választanunk 😛 Ugye Geralt nem akar egyedül élni a játék végén. Mindegyikhez igen érzelmes kis mellék sztori kapcsolódik. Csináljuk meg és döntsünk , hogy kivel éljük le életünk hátralévő részét.

Végjáték

A játék 3 fő befejezést tartogat számunkra. Van egy Geralt számára pozitív, van egy világ számára pozitív, és van egy szomorú szívszaggató rész. Ezt persze variálhatjuk , hogy Geralt kivel jön össze ki marad életben stb. Ebből 32 befejezést hoztak össze. Igazából viszont 3 fő vég van,amelyekre a viselkedésünk és életszemléletünk van kihatással.  Mind a három főbefejezés megér egy misét. A szomorún bevallom őszintén én szívem is picit megszakadt, nem csak főhősünké . Azt csak videón néztem meg . Az én első végigjátszásom a Geralt számára picit szomorkás ,de alapvetően a világ számára pozitív véget hozta el, egy félig boldog véget Geralt nak. Amivel megvoltam elégedve. Mégis hatalmas az újrajátszhatósági faktora a játéknak, mert annyi döntés van benne, hogy minden újra játszáskor más és más élménnyel gazdagodunk.

Zene:

Mit mondhatnék erre? Vérpezsdítő, fantasztikus és fenomenális. Különálló soundtrackként is is tökéletes. Zseniális alkotás.

Fekete leves:

A játék viszont koránt sem tökéletes. Kell alá a vas. Másodsorban Geralt melléktevékenységei limitáltak. Nem tudsz benne horgászni, nem tudsz benne vadászni. Ugyan nyílpuskával lelőheted benne az állatokat ,de nem olyan mint a Skyrimben ,ahol a vérnyomát követtem az őznek amit megsebeztem  . Nem tudsz benne leülni egy kurva asztalhoz sem. Ala dragon age… A játék vége után ott állsz egy világban és nem élvezed benne a tengés lengést mint a GTA sorozatokban, ahol azért írthattad a népet. Viszont végre ebben a játékban vannak gyerekek is, jupííí 🙂 A játék tartalmaz bugokat. Egy küldetést egy bug miatt nem tudtam megcsinálni, később patchel javították ,de nem volt kedvem akkora mentést visszatölteni és 15 játékórát elveszteni . Néha indokolatlanul frame droppol.  A játék végi főellenség picit csalódás volt. Bevallom őszintén az egyik katonájába több energiát kellett beleölnöm mint a Bossba :), még a legegyszerűbb Witcher küldetés is több odafigyelést és energiát kívánt tőlem mint az utolsó csata. Bár lehet, hogy addigra már beidegződtek a kombók, de mégis többet vártam volna el.

Végső értékelés:

A witcher 3 a 10 es skálámon 10 pontot ért el. A játék nem tökéletes, vannak benne apróbb bugok, de mégis annyi tartalom van benne. Tényleges tartalom, tényleges küldetésekkel. Itt már nincs benne olyan ,hogy ennyiből gyűjts össze ennyit, amaz dologból meg annyit. A játék élettel teli, minőségi alkotás. Az elmúlt 5 évben nem volt hozzáfogható játék. A Dragon Age legújabb része ehhez képest fapados program minden téren. A karakterek izgalmasak, jellemük fejlődik. A történet és a világ magával ragadó, a zene változatos és gyönyörűen beépül a világba. Sőt vérpezsdítő hatása van a harcok alatt. Nehezebb fokozaton baromira élvezetes és izgalmas a játék. S a fejlesztő csapat mindent megtesz a vásárlókért. Hatalmas feelingje van, amikor az első és második részből megismert karakterek előkerülnek. Én pl Roche csapatának segítettem. Iovrethék is biztosan megtalálhatóak benne, ha olyan mentést vittem volna át , ahol őket támogattam. A lényeg a lényegben, hogy Figyelembe veszi az előző két rész döntéseit, és sok minden visszaköszön a szemfüles játékosnak.

Ha idén egy játékra tudnál csak költeni, én ezt ajánlanám neked mint eredeti vételt. Ár/érték arányában a jelenlegi friss áráért is elvinném. Sőt el is viszem. Megveszem. Ez egy minőségi program.  Ha nem hiszed el, próbáld ki. A lehetőség megvan rá.  Tudom ,hogy manapság az a divat ,hogy alkosd meg a hősöd a semmiből. De valljuk be magunknak. Azok a legjobb sztorik ahol egy kész karakter felett vesszük át az irányítást. Azért imádjuk a könyveket, mert ott is már egy megalkotott hősért izgulhatunk. Játékokban is azok a karakterek a legemlékezetesebbek, amelyeket már valamilyen módon megformáltak és később mi alakíthattunk. Még Sheppard parancsnok is egy kiforrott személyiség volt, mi csak tovább formáltuk. Még Kotor első és második részében található főhősöknek is megvolt a maguk előtörténete stb.. stb.. stb..

Zseniális program. Az top 10 es RPG listámban dobogós helyen áll. S nagy valószínűséggel most a Witcher szériáé azon belül pedig a Harmadik részé az első hely. A második és harmadik helyen a Mass Effect, Star Wars : Kotor osztozkodnak. A többire meg becsúszik az aminek be kell csúsznia, mellékes 🙂 (Igen a Dragon Age széria csak a negyedik a 2. és a 3. rész miatt. Az elder scrolls még lejjebb van mert személytelen)

ui: vannak visszatérő karakterek, illetve a játék az elején miután importáltad a mentéseid lehetőséget ad még arra egy beszélgetés keretén belül, hogy bizonyos korábbi döntéseiden változtass. Igazán elegáns megoldás, és egyes karakterekért, pl Letho megéri 😛 (én alapból életben hagytam úgyhogy no para )

Advertisements

7 hozzászólás

  1. Okumrin szerint:

    Remek kritika! Mit mondhatnék, teljesen egyetértek veled. imádtam a 3. részt.
    “Voltak olyan események amikor szinte sírtam, na de nem a szomorúságtól, hanem a nevetéstől.” Ha itt arra gondolsz, mikor Geralt és színház vagy a 3 trió részegen, akkor egy pacsi 😀

    • palacsintaxx szerint:

      Igen többek között ezekre a részekre is, de van Novigrad egyik kis utcájában egy lejárat a csatornákba, ha ott lemész akkor van egy rejtett fel valahol amit ard al kitudsz bontani, és ott van egy remek vámpír karakter, az is rátesz egy lapáttal.
      Itt a videó róla:

      egyébként most játszom végig másodszorra. Az első résznél, volt egy öregasszony serpenyős küldetés, ahol egy halott kémet találsz a serpenyő mellett , egy levelet és egy ezüst monoklit. Akkor esett le ,hogy a kis barátunk művelte ezt akit a cipellő mániás trolloktól szabadítunk ki 😀
      Rengeteg rejtett cucc van benne, és oltári baromság 😀 amik azért nevetésre tudják bírni az embert 🙂

  2. CyberBob szerint:

    Nagyon tetszetős játékbemutató iromány. Szívesen publikálnám magazinunkban (természetesen a neved, illetve a blogod megjelölésével, hogy minél többen megleljék a többi remek irományodat is). Ha érdekel a lehetőség, az elérhetőségünk: szerkesztoseg@futu-retro.hu
    Site: http://www.futu-retro.hu

    Üdv!

  3. qwert szerint:

    Tyriont megtaláltad? Mert ő is benne van a játékban.

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: