Palacsintaxx blogja
Follow Palacsintaxx blogja on WordPress.com
2015. szeptember
h k s c p s v
« Júl   nov »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

Sziasztok!

Ismételten itt vagyok és élek. Ne haragudjatok ,hogy az augusztust kivettem mint szabadságot, de rengeteg minden történt velem, így keveset tudtam csak gép előtt ülni. Nyaralás és öhm ” csapatépítés” csapatépítés hátán. Remélem megértitek. Az új cikk az elkövetkező héten várható lesz. S hogy miről is írok majd? Nos azt nem tudom, mivel rengeteg nyitott lehetőség van persze. Legyen meglepetés nektek (s jelenleg nekem is) .

Reklámok

2 hozzászólás

  1. cheatergs szerint:

    Csak a “csapatépítés” következményeképp ne szokj rá az alkoholra!=) Súlyosbítja a tünetmentes betegségeket is. Bleh! Néha úgy vok vele, h mocsok rossz a nap és tutkó bevágok egy üveg likőrt v bort. Aztán meló után a boltba betérve már elszáll a fogadkozás, és a számat húzom, h biztos ez kell-e nekem. A kövi képen már vedelem a hűtött piát otthon.=) Közben azon filózok, h mi a rákért nem 100-as gyümölcslevet vettem…

    Vmi manga v inkább manhwa kellene, amolyan fantasys v inkább csak világtól elrugaszkodott. Kár, h koreaiak lassan fejtik ki a sztorit. A mangák meg sablonosabbak (bár így is tágabb térben mozognak az animéknél. Mostanában kezdem érezni ezt, ah egyre több képregényt hasonlítok össze az animálttal).

    Apám nézett egy időben koreai sorozatokat, annyira, h már a színészeket is meg tudta különböztetni. Én tavaly fogtam neki egynek, asszem Beethoven Virus a címe, és mondtam magamnak, h 1x még megnézem.
    Szabadidőmben persze inkább mással foglalkozok, hisz az animékkel is le vok maradva (se a P4:TGA, se a Monster nem nézeti magát, plusz az Amagami SS-ből is túl kell élni hat részt).

    • palacsintaxx szerint:

      😀 jézusom 😀 rászokni az alkoholraaa ? 😀 Nyugodj meg ez nem történi meg ,hamarosan egy kocsmablog bejegyzés várható ,pár kritikával egyes öhm szórakozó helyekről, ehhez gyűjtöm az anyagot. Egyedül nem szoktam inni csak társaságban. Mostanában nehéz egyébként anime kritikát írnom. Olyanról nem akarok ami nem tetszik, ami meg tetszik az még nem ért véget, ezért nem cikkeztem. Hamarosan viszont egy filmes kritika is jönni fog, sci-fi kategórián belül. Még talán vasárnap 😀 ha lesz hozzá elég energiám :Most viszont el öhm anyaggyűjtés címén 😀

Vélemény, hozzászólás?

